Fundația „Centrul de Resurse pentru Educație și Formare Profesională” (CREFOP) își consolidează echipa și caută un Asistent Departament Proiecte – o persoană organizată, proactivă și atentă la detalii, să susțină echipa de implementare a proiectelor.
📍 Normă întreagă, poziție cu prezență fizică la sediul CREFOP București
Condiții:
- Experiență: min. 12 luni într-un post administrativ
- Experiență specifică în implementare de proiecte
Responsabilități:
- Asigură suportul pentru activitatea Departamentului Proiecte din cadrul Fundației;
- Acordă sprijin managerilor de proiecte în planificarea și implementarea cu succes a activităților și atingerii rezultatelor planificate;
- Asistă managerii în organizarea și evaluarea activitaților desfășurate, conform graficelor;
- Este implicat în urmărirea obţinerii indicatorilor în conformitate cu cererile de finanțare;
- Întocmește, împreună cu managerii de proiect, planuri detaliate de lucru şi monitorizează respectarea implementării acestora;
- Coordonează recrutarea şi selecţia persoanelor pentru constituirea grupului ţintă și centralizează datele în vederea raportării;
- Asigură prezentarea proiectelor şi a activităților acestuia către potențialii membri grup țintă;
- Întocmeşte documente şi situaţii relevante pentru proiect;
- Asigură legătura constantă cu expertii de grupului țintă – atât prin mijloace electronice de comunicare, cât și fizic;
- Acordă sprijin în realizarea evidenței privind acordarea subvențiilor și distribuirea certificatelor de calificare sau a certificatelor de participare;
- Acordă sprijin în administrarea proiectelor în MySMIS;
Dacă considerați că vă încadrați cerințelor, vă rugăm să ne transmiteți o scrisoare de intenție și CV-uș, la adresa de e-mail: jobs@crefop.ro. Menționați în subiectul e-mail-ului poziția pentru care candidați.
Vom invita la interviu doar persoanele ale căror CV-uri vor fi selectate.