Manager Proiect – Fundația CREFOP

CREFOP recrutează Manager Proiect pentru implementarea proiectelor cu finanțare europeană derulate la nivelul fundației. Poziția presupune coordonarea integrală a activităților de proiect, de la planificare și management financiar până la relația cu autoritățile de finanțare și supervizarea echipelor implicate, în acord cu cerințele contractuale și indicatorii asumați.

Tip post: Full time, cu prezență fizică la sediul CREFOP București (Splaiul Unirii nr.4, Sector 4, Bloc B3, Tronson II, Et.7, Ap.19, Camera 4)

Cerințe:

  • Experiență specifică în management de proiect și/ sau implementare de proiecte cu finanțare europeană (POCU, POSDRU etc.) – min. 24 luni
  • Cunoștințe privind legislația specifică și modalitatea de implementare a proiectelor cu finanțare europeană
  • Foarte bune abilități de planificare și organizare a activității
  • Capacitate de analiză și sinteză a informației/ Capacitate decizională
  • Abilități de lucru în echipă
  • Abilități de comunicare și relaționare
  • Flexibilitate și adaptabilitate
  • Integritate și onestitate

Atribuții principale:

  • Asigură planificarea, coordonarea, monitorizarea și evaluarea tuturor activităților din cadrul proiectului de care este responsabil;
  • Asigură crearea cadrului organizațional și a logisticii necesare implementării proiectului în condiții optime (corelarea cheltuielilor cu activitățile proiectului, stabilirea metodologiei/ procedurilor de lucru și a responsabilităților personalului angajat în proiect);
  • Este responsabil de gestionarea eficientă a bugetului alocat proiectului: stabilește fluxul financiar al proiectului, analizează și decide asupra modificărilor bugetare necesare desfășurării activităților, în vederea reducerii riscurilor financiare ce pot afecta implementarea proiectului;
  • Menține comunicarea cu organismul intermediar și cu alte instituții și organisme cu rol decizional în aspectele contractuale și de management;
  • Analizează permanent condițiile interne și externe și riscurile ce pot afecta implementarea proiectului și propune soluțiile ce se impun / modificările dezirabile la nivelul Contractului de finanțare, dacă e cazul;
  • Avizează programarea achizițiilor prevăzute în proiect și supervizează modul de desfășurare a procedurilor;
  • Organizează și coordonează activitatea de raportare tehnico-financiară și asigură conformitatea la procedurile specifice programului de finanțare;
  • Coordonează și organizează activitatea echipei de specialiști implicați în proiect; oferă suport și îndrumare echipei în rezolvarea situațiilor apărute pe parcursul proiectului;
  • Reprezintă angajatorul în relația cu autoritățile de implementare ale programului de finanțare și terții;
  • Asigură conformitatea la procedurile de modificare a Contractului de finanțare, monitorizează și supervizează periodic datele privind evoluția indicatorilor proiectului.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența profesională și performanța obținută
  • Posibilitate reală de dezvoltare profesională prin implicarea în proiecte diverse desfășurate la nivelul fundației
  • Mediu de lucru constructiv, deschis față de nevoile angajaților și orientat către calitate și performanță;
  • Posibilitatea de lucru în regim hibrid
  • Locație centrală (Piața Unirii)

Dacă acest rol poate reprezenta o oportunitate profesională interesantă și considerați că vă potriviți cerințelor acestuia, trimite-ți o scrisoare de intenție și CV-ul, la adresa de e-mail: jobs@crefop.ro. Vă rugăm să menționați în subiect-ul e-mail-ului Manager Proiect.

Vom contacta doar persoanele ale căror CV-uri vor fi selectate.