Perioada de derulare: Septembrie 2015 – Septembrie 2018

Proiectul are ca obiectiv dezvoltarea unui sistem ECVET modular la nivel European prin activitati precum:

  • analiza situației managementului evenimentelor la nivelul fiecărui partener;
  • stabilirea competențelor cheie pentru Managerul de evenimente;
  • dezvoltarea unui manual pentru Manager de evenimente;
  • dezvoltarea sistemului de recunoaștere si actualizarea platformei CEMES.

Proiectul isi propune sa realizeze astfel: 1 raport de analiză privind managementul evenimentelor la nivel European si un manual de evenimente, sa stabileasca competențelor pentru managerul de evenimente, sa actualizeze platforma CEMES cu modulul management de evenimente.

 

PARTENERI

Proiectul este derulat cu implicarea a 7 parteneri sociali:

  • Inovasyon Proje Gelistirme Egitim ve Danismanlik Hizmetleri – Turcia
  • INSTITUTO DE SOLDADURA E QUALIDADE (ISQ) – Portugalia
  • IBS-CEMES Institut GmbH – Germania
  • Developmental Center of Thessaly – Grecia
  • Global Egitim Kultur ve Iletisim Dernegi – Turcia
  • Biedriba Eurofortis – Lituania
  • Institute for training of personnel in international organizations (IPTIO) – Bulgaria

 
Finantatori: Proiect este finantat de Agenția Națională ERASMUS + Turcia